Monday, February 16, 2009

Actually...kan

oklah...
saya bukan rasa nak menangis pagi ni bila tengok bebe menangis kat nursery...
actually masa nak jalan masuk ke dalam kereta...hidung saya dah rasa terangsang sangat...seolah-olah termakan wasabi...

masuk aje dalam kereta, air mata saya dah mengalir keluar...huhuhuhuhuhu...awat pagi ni emosi pula? kurang kasih sayang from hubby? kikikikikiki (nak kena tumit kasut ami)

dsc030241
gambar ni tak ada kena mengena dengan entry ni...bukan saya nak cover mata merah saya...
saya pakai mask ni nak hiburkan bebe masa otw ke nursery...dia suka sangat bila mummynya dipandang seperti orang gila drive kereta dengan bertopeng....pandang laaa kalau u suka (pemandu yang bertentangan arah)...ni pakai topeng aje...sambil drive sambil korek hidung pun saya buat...apa saya kisah...

No comments:

Post a Comment