Monday, February 16, 2009

Pagi V.S Petang

img_0031
pagi pagi dah sampai nursery...bebe ini macam rupa...
MURAM
MURUNG
DIAM
TAK NAK BYE BYE dengan saya
TAK NAK SALAM dengan saya
TAK NAK SENYUM dengan saya

kadang-kadang menangis sebab tak nak dok di nursery...selalunya saya tak ada apa-apa perasaan sangat...

Tapi pagi ni, masa nak turun kereta, saya tengok mata bebe dah merah-merah...tapi dia masih tahan...

Then saya serahkan kepada teacher, saya bisik-bisik dengan dia, petang nanti saya datang ambik dia...dia berdiri kat depan pintu tengok saya...

saya buat-buat lawak...bye bye dengan dia...tata dengan dia...muack muack dengan dia...Then dia senyum...pastu terus MENANGIS...

saya cepat-cepat masuk dalam kereta...saya nampak teacher bebe dukung bebe dan pujuk bebe dengan tepuk tepuk belakang bebe...

Ohhh...sedihnya...sedih sangat sangat....nak menangis pun ada bila tengok anak menangis...

saya sedih sebab tengok bebe dok tahan tak nak menangis...kenapa nak tahan menangis? menangis aje laa...mummy boleh pujuk....ni pula dok tahan tahan...adoi...sedihnya saya dibuat bebe...

n1219998813_315447_7737
Dah boleh agak rupa bebe bila petang ni bila nak ambik dia kat nursery...setiap hari pun senyum lebar bila nampak saya berdiri di depan pintu nursery...then lari ke arah kita, peluk peluk kita...mesti dia rindu sangat dengan kita....

No comments:

Post a Comment