Thursday, February 26, 2009

Pay attention to ur kid

semalam me dan bebe aje kat rumah...sis belajar n brother belum balik kerja lagi...

me sibuk prepare makanan nak dimasak esok pagi...bebe main kat hall...bebe main dengan senyap...agak pelik ni...me panggil dia...dia pun tak datang pada me...Then me pun pergi tengok dia...

yes, bebe main kat hall sorang -sorang...dia sarung benda tu kat kepala...jantung me bagaikan nak terjatuh keluar...nasib baik benda tu bukan plastik ataupun benda yang membahayakan...benda ni bungkus bunga kobis...

img_0134
memang me tak sangka bebe akan sarungkan kepala...me ingat dia akan sarung kan tangan ataupun kaki aje...


img_0136
bayangkan benda ni adalah plastik...huhuhuhuhu...tidak dapat me bayangkan...

No comments:

Post a Comment