Saturday, February 28, 2009

Takuuut...

4060459
i mimpi ular kecil dok kat atas badan i...ular yang lebih kurang macam kat gambar atas laaa...

ular tu singgah kat badan i, i tak berani gerak...then i pun pergi tidur (mimpi pun masih ingat nak tidur ke?)...sebelum pergi tidur i pun pergi bilik air nak buang air kecil...i nampak ular tu dah turun ke lantai...tapi bila kena air...dia macam terkejut n naik balik ke badan i (ular baby kan...takut air kot)...then, i pun baring atas katil... bebe tidur sebelah i...then ular tu turun ke katil (dia nak tidur atas tilam kot)...i punyalah takut...sebab takut bebe terpegang dia then ular tu gigit bebe...i kaku sampai tak boleh nak bergerak..then terjaga dah nak subuh...

pernah juga i mimpi ular besar lilit badan i...tak lama kemudian i dililit oleh hubby (masa tu bf laaa)...hohohoho...


Tafsir mimpi:

Ular
Jika anda seorang jejakan atau seorang gadis bermimpi melihat atau dipagut (digigit) ular, bermakna akan segera mendapatkan pasangan atau jodoh. Dan bila anda telah menikah bermimpi demikian, bermakna akan memperoleh kemakmuran hidup. Mimpi melihat ular kecil dengan tiba-tiba berubah menjadi naga, bermakna akan ada orang besar yang menolong anda. Melihat ular berwarna-warni, bersirat kebahagiaan segera terbayang pada anda. Mimpi melihat ular yang banyak sekali, bermakna akan panjang umur. Mimpi dikelilingi banyak ular, bermakna firasat akan banyak orang yang memusuhi anda

No comments:

Post a Comment