Tuesday, April 14, 2009

Kenapa tak pakaikan topi?

i suka dan selalu dan sudah biasa guna lampin tutup kepala bebe kalau keluar pada waktu malam ataupun hujan renyai renyai...just cover kepala bebe keluar masuk rumah ataupun keluar masuk kereta aje supaya tak terkena embun...
img_0056

img_0059

img_0060

kenapa i tak pakaikan bebe topi? tak terfikir pula soalan ni?
mungkin topi baby dah tak muat...so, i pun 'terlupa' nak beli...(hehehehe...terlupa nak beli tu! tak cayalah...hehehehe)...

actually, bebe ni tak suka pakai topi dari kecik lagi...kita pakaikan, dia cabut topi ...sampai sekarang pun macam ni...lainlah kalau dia pakai sendiri...topi tu bolehlah tahan lama kat kepala dia...

so, disebebakan faktor ni...i sering bergaduh dengan bebe...dan benggang dengan bebe yang suka cabut topi setiap kali i pakaikan...jadi, i pun malas pakaikan dia topi...sebaliknya digantikan dengan lampin...heheheheheheh

No comments:

Post a Comment