Saturday, April 11, 2009

mood kurang baik

hari ni i low mood...
mood tak ada baik!!!

entah laaaa
tak suka laaa dengan orang suka mungkir janji...

dah banyak kali kena...

mungkin dia ingat i saja cakap syiok syiok...
tapi i serius dengan apa yang i cakap...

so, bila dah sampai masanya...
apa yang i cakap tu...
tinggal cakap kosong aje...
apa yang dia janji tu pun...
janji kosong aje...
then buat apa nak cakap-cakap ...
nak buat ni nak buat tu...
habis air liur aje...

i tau
i tak ada hak 'paksa' orang ikut kehendak ataupun permintaan i...
tak kira laaa orang tu somi ke, adik beradik ke ataupun anak...
sebab mereka juga mempunyai perasaan...

tapi masalahnya,
masa i cakap-cakap tu,
dia boleh terus tolak permintaan i ataupun cakap-cakap i...
sekurang-kurang i tau laaa dia tak boleh nak buat...

ini tak...
dengan senang lenang cakap ok laa, boleh laa, no hal laaa....
bila tiba masanya
batang hidung pun tak nampak...

tak ada mood laaaa...

sat lagi nak kuar dengan tong'geng...
nak pi mana pun tak tau lagi...
then, macam mana nak bagitau somi...
isteri solehah kan kena minta kebenaran dengan somi kan....

aiiiii...
tak ada mood laaaaaa

malas laaa nak tulis...

1 comment:

  1. salam.. lama x singgah sini dah berwajah baru blog oli :)

    ReplyDelete