Thursday, April 9, 2009

Nota untuk sawSomi

kebelakangan ni lor po u, i asyik google makanan cina yang halal...i lapar makanan cina laaa wei...

i teringin nak makan dimsum...
OK...no problem!
i dah jumpa...
tunggu u bawa i pi makan aje...
http://kampungboycitygal.com/?p=361

i teringin nak makan seafood yang style cina...
OK...no problem!
i pun dah jumpa....
tunggu u bawa i pi makan aje...
http://www.kilikulu.com/index.php?p=1072

minggu ni u balik, boleh tak bawa i pi makan salah satu makanan yang i teringin nak makan tu...tak kisah laaa u nak belanja i makan dimsum ataupun seafood...i terima aje dengan hati yang rela...kalau boleh singgah kat pavilion, beli bak kua untuk i dulu!!!

sekian itu saja!
thank you very much!!!!

i ada satu cadangan,
apa kata i buka restoran cina yang halal...macam-macam makanan cina yang i suka i jual kat restoran i...kalau tak habis jual...i boleh makan!!!! so tak rugi lor n membazir lor!!!!

bagus tak cadangan i ni? nak i tulis proposal tak?

No comments:

Post a Comment