Monday, May 18, 2009

Kami baru kawin semalam!!!

dah 3 tahun kawin baru terhegeh-hegeh pi ambik gambar kawin...alaaa yang gaun putih labuh dan panjang tu...idaman tau!!! walaupun dengan dengan badan baldi, i tetap tak sedar diri dan tak rasa malu demi merealisasikan impian saya....

img_0083

si mei mei dah tak sabar-sabar nak tengok gambar...kepochi betul dia ni....

satu perkataan - GEMUK!!!

Kenapalah i tak diet betul-betul...menyesal betul...3 tahun dengan jayanya menaikkan berat badan...syabas bagi diri sendiri...tepukan gemuruh untuk diri sendiri...

Walaupun i gemuk dan penat sangat-sangat seharian dok pose dan senyum [pose sampai pinggang kejang], i tetap rasa puas...sebab somi merealisasikan impian i iaitu pakai gaun putih....

5 comments:

  1. bebe..auntie dah tak kenal mummy lagi arr bebe
    tu mummy bebe ker...
    cam confuse jer nie...

    betul arr oli
    tak rupa oli lorr
    mana ada gemuk...
    cantik marrr...

    bebe jadi flower mummy & daddy erk

    ReplyDelete
  2. cun nyeeeeeeeeeee... bajuuuuuuuu keh keh keh

    ReplyDelete
  3. cantik.. dah tgk kt fb td..tp tetap nak komen.. hahaha br hari ni leh buka blog oli... jahat la opis sy blocked u punya blog... kejam2...

    hepi belated besday asha... moga jadi anak yg solehah :) amin!!!

    ReplyDelete
  4. leng liao! eh btul ke? hahah comey!

    ReplyDelete
  5. cun la....xgemuk pun,kurus je saya tgk..lps ni nk tgk kt fb lak

    ReplyDelete