Friday, May 8, 2009

main stiker

[auto publish untuk 16k]

terpaksa main lekat-lekat stiker dengan bebe untuk mengalih tumpuannya nak lari berkeliaran di imigresen semasa buat pasport i [ 4 mei] [sawsomi pi tukar nama motor kat jpj]

mula-mula main lekat kat tangan...
dsc03474

lepas tu bebe main lekat kat muka...[muka i pun dia lekat stiker...i tanggalkan stiker tu, bebe menjerit-jerit...aduh!!!malu nak mampus...nak buat macam mana...tebalkan muka aje laaa]
dsc03479

lepas tu lagi ganas...lekat kat aquarium hak milik kerajaan...nasib baik tak dikejar pak guard...
dsc03481

2 comments:

  1. kanak2 memang macam tu kan. tak suka ada di satu tempat lama2. biasa la tu. mujur juga dai tampal kat akuarium saje, buatnya nak tampak kat pipi pak guard camne? hehehe.. wahh.. nak pergi holiday ye. nanti buat cerita ye boleh jadi info kepada saya lenkali nak pergi senang. happy holiday!!

    ReplyDelete
  2. comeinye bambina dah besar dah dia yeak.. sbijik muka ur hubby.. :D

    ReplyDelete