Thursday, May 21, 2009

Rindu kat bebe busyuk

Tadi lunch balik rumah...rumah kosong dan sunyi...
then ternampak mainan bebe bersepah kat lantai [pagi ni main tak sempat simpan dah pergi ke nursery]

tiba-tiba terasa amat rindu dengan bebe...
4514_95999492312_529832312_1763517_6629721_n
credit to Materazi Muhamad

macam nak pi nursery bawa bebe balik aje...alangkah bagus kalau tak payah kerja, jaga bebe kat rumah aje, boleh main masak-masak dengan bebe, main kemas-kemas dengan bebe, main solek-solek dengan bebe, pastu gauh-gaduh dengan bebe...

4 comments:

  1. bebe...mummy rindu kat bebe..tetiba daku pun terasa rindu pd DnD.. sbb smalam daku tlh mengamuk besar kat umah...sampai anak jiran pun daku sergah...hrni rasa bersalah lah plak...

    ReplyDelete
  2. oli...huhuhu me too tetiba rindu sgt kt budak busyuk itu

    ReplyDelete
  3. cita2 kta semua sama rupe nyer...menjaga anak di rumah. alangkah...mesti best wooo...

    ReplyDelete
  4. pernah aku balik umah sebab tak sihat.. masa tu zulfan di jaga oleh babysitter..
    sunyinya balik umah tanpa anak....

    ReplyDelete