Thursday, May 28, 2009

sangat sunyi!!!

Bukan sikit-sikit punya sunyi, bukan tipu-tipu punya sunyi tau...Tapi banyak-banyak punya sunyi dan betul-betul punya sunyi...

bila tinggal i dan bebe aje di rumah...


Rumah sunyi sampai jarum jatuh pun boleh dengar [i saja-saja bagi contoh ni laaaa sebab i tengah buat projek i tu...hehehehehe]...tak bestlah suasana macam ni...walaupun i tak suka riuh rendah, tapi janganlah sampai tahap kesunyian macam ni...

img_0035
bebe pun sunyi dan bosan...

img_0036
...sampai bakul big projek i pun dia pakaikan kat kepala...

bayangkalah betapa bosannya bebe i tu...i pun tak halang dia sebab i tau dia pun bosan dan sunyi seperti i...i faham perasaannya...

Nasib baiklah my sis dok dengan i bila sawsomi di melaka...kalau tak, dah lama i berhenti kerja...dah lama i dan bebe berkepit dengan sawsomi kat melaka...

malam ni satu malam lagi menanggung dan mengharungi kesunyian dan kebosanan...

5 comments:

  1. waaa sgt simple blog nih...syiok gk...hehe:p

    i've inserted ur name in the gathering bloglist :) welcome to the club..ekek:D

    ReplyDelete
  2. waaa nampak boring sangat tue... project apa laa oli wat tue yer? sofea nak cik mya temankan hihihi

    ReplyDelete
  3. kesiannye 2 beranak ni boring ye...keluar jalan2 la

    ReplyDelete
  4. kesian olie & sofea..kesunyian yer....olie leh a layan 'projek mega' tu..sofea..? jd tukang kaco a..hehehe.. serkup bakul atas kepala punnampak comel sofea tu...

    ReplyDelete
  5. bebe nk adek baghu teww.. ehehe

    ReplyDelete