Monday, May 4, 2009

Selamat Pagi

bebe deman panas + batuk...dari semalam i dah cakap dengan sawsomi, bebe 'macam' nak deman panas, tapi diorang[sawsomi dan u-g] pegang-pegang bebe, then cakap 'tak ada laaa...'

lepas dinner, bebe muntah...bebe ni jarang muntah dan masa baby pun, bebe jarang muak or mual [alaaa...yang muntah balik saki baki susu tu...i tak tau panggil apa laaa]...So, kalau bebe muntah....itu tanda bebe nak deman...

hari ni bebe dapat permit dok kat rumah...macam ummey ghazi cakap, nursery banyak virus dan kuman...so, somi jaga bebe lor...

Jumaat lepas...boring sampai berkulat...i curi-curi pakai kamera my sis ambil gambar bebe...

bebe makan oreo...
n1219998813_455403_5704686

n1219998813_455400_609903
model oreo...

n1219998813_455397_6148093
tunjuk jari yang kotor...

3 comments:

  1. yer manyak virus n kuman... hope bebe cepat sembuh.. rajin2 makan ubat tau bebe.. nak sikit oreo :)

    ReplyDelete
  2. aloooo...comelnya asha....dah besar asha mesti cantik aarr...kan asha kan.... ala siannya demam ...cepat baik ye sayang...

    ReplyDelete
  3. nama nyer dugal kak oli...hehee ngah musim nie...tp still ader apetite mkn oreo. kuat la bebe

    ReplyDelete