Monday, July 6, 2009

Ahad Day

Bangun pagi, kemas rumah...Dah seminggu barang-barang sawsomi yang bawa balik dari melaka terpacak kat hall...Pagi ni i tekad nak sumbat barang-barangnya ke dalam bilik stor tak kira dengan menggunakan apa jua cara...Yes...akhirnya i berjaya dengan menendang semua kotak-kotak masuk ke dalam bilik stor!!!!!!

Lepas tu kami ke Shah Alam...sawsomi nak setup kioks...kepanasan, keletihan dan kelaparan menunggu sebentar tunggu sawsomi siap kerjanya....

Janji dengan CT facial [ dah terlalu ramai kenalan yang nama CT, so i gelar CT ni CT facial sebab dia ni cuci muka orang...] nak ke birthday makan-makan anaknya aiman...nasib baik sawsomi dapat melaksanakan janji i...Bergeges ke sana dah 4 lebih dan bawa 2 orang VIP Eye On Malaysia Melaka...

Photobucket

Kita orang memang tak sarapan tak makan tengahari...dah kebulur...sampai rumah CT facial nampak begitu banyak makanan...ada maggi goreng, bihun goreng...LAKSA...dan banyak lagi...Lepas sesi bergambar gambar ....tanpa tunggu-tunggu lagi...layan diri...buat macam rumah sendiri....Burrpppp...kekenyangan sampai ke tekak....

Photobucket

CT facial jangan risau, kami sememangnya pandai melayan diri sendiri...makanan sangat-sangat sedap terutamanya LAKSA...

Thanks CT facial sudi menjemput i...Thanks azie sudi menunggu i...aiya...tak pandai laaa nak cakap ayat-ayat bodek...next time jemput lagi tau!!!! hehehehehe!!!

4 comments:

  1. bestnyer gi party yer. oli... baru jengah blog u ler.. hehehe... my heading kidnap pices dr koleksi u. jgn mare yer.

    ReplyDelete
  2. Jumpa jugak oli...ada rezeki jumpa awak lagi...betul kata awak laksa dia sangatlah sedap yer

    ReplyDelete
  3. salam kak.... taksempat kita nak jumpa lor.... linn datg lewat ptg semlam... mmg sedap kan laksa kat uamh kak ct facial tu...linn siap tapau lagi tau... hahhaha

    ReplyDelete
  4. laksa..nie yg tak tahan nie..

    ReplyDelete