Tuesday, July 7, 2009

Buat buat bodoh...

setelah bertangguh-tangguh dengan pelbagai alasan, akhirnya semalam i pi menjalani ujian pap smear kat klinik putera...

Doktor lily suruh i tak payah malu....Mak oiii...mana boleh tak malu punya...tapi kenapa masa bersalin tak rasa malu sangat, ni rasa sangat sangat malu.....Nasib baik laaa pi buat dengan doktor pompuan, bayangkan kalau pi buat dengan doktor laki...huhuhuhuhuhu...[rasanya kena pakai topeng]...

Perasaan tu sangat pelik lor [tapi buat buat bodoh lor...]...tak sakit pun...cuma rasa pelik laaaa...hehehehehehe...

doktor caj RM40...mahal tak?

result akan diketahui selepas 4-5 hari...hope everything fine laaa.....

3 comments:

  1. erkk kagum ngan oli..beraninya..sy takott + malu

    ReplyDelete
  2. oli
    mmg malu kan
    ceh ceh ceh
    muka tukar kaler merah...

    time bersalin coz' sakit
    tu yg x malu
    kali nie....cam...
    oooooo.....camner erk...
    nak terang pun x leh

    cepat kan swasta buat
    dlm 4-5 hari dah dpt result
    kerajaan kena tunggu sebulan lorrr

    ReplyDelete
  3. murahnya,i teman wife i....

    ReplyDelete