Thursday, July 23, 2009

Dahi Benjol

kes lebam kat paha belum selesai...terjadi kes benjol kat dahi pula
....
Photobucket
Photobucket
2 hari yang lepas, cikgu dia bagi tau sofea ter ________ (apa entah...dah lupa perkataan yang cikgu dia cakap...) masa nak tidur....selamba aje cikgu dia cakap...tanpa rasa segan malu, tanpa minta maaf...
....
Benjol tu tak macam ter________ (apa) masa nak tidur lor...tidur atas lantai, bukannya tidur atas katil......takkan ter_____(apa) boleh benjol macam benjol terjatuh dari kerusi tempoh hari
....
Sabar! Sabar!Sabar! lagi 8 hari....
....

7 comments:

  1. again???? oli....cari nursery lainla...sian anak... jangan tunggu lagi!

    ReplyDelete
  2. TEREMBAM ker???

    klu ena dah angkut ank ena, taknak anto kat situ lg..
    jgn tggu lg la oli..takut lebih buruk akan terjadi ker..

    ReplyDelete
  3. alor...teruk gak tu oli..kalo kty .pedihnya ati ku ..

    ReplyDelete
  4. OMG...benjol plak..uis hlebam teruk la..i think better u do something..kesian sofea..maybe dia terseksa ms kt nursery..ouh can;t imagine it..sgt kesian sofea..huhuh..nak nangesss

    ReplyDelete
  5. itu benjol ter...ke atau ada yg terketuk..huhu... kena start bukak file csi ni olie...

    ReplyDelete
  6. oli...waaa... sgt kasihan tgk itu sofea. better u cr nursery lain la. kesian dengan sofea tu tau. kita x tau macam mana dia di nursery sepanjang hari.. maybe she unhappy kerkan... waa... saya sudah rasa hendak nangis tau...

    kalo mummy sofea yg buat boleh terima lagi tau... hihihi...

    ReplyDelete
  7. wohooo leban teruk tuh oli. dah bawak g klinik?
    hishh! tak tahan fad tengok lebam macam tuh.

    ReplyDelete