Monday, July 27, 2009

impian masa kecik kecik

Tak tau laaa benda ni panggil apa...tapi sangat suka sebab sangat cantik benda ni...rasanya kalau dok atas kuda tu naik turun naik turun dan pusing mesti sangat bahagia...
tapi kan...masa kecik-kecik mana ada harapan nak naik benda ni...dah laaa miskin, pastu dok kat kampung pula...lagi laaa tak ada peluang nak naik...
[tunggu i kaya, i buat orang dewasa yang boleh naik...]
....
so, bila ada nampak benda ni...i pasti akan bagi bebe naik...sebab i pun boleh tumpang berdiri kat sebelah kuda...kongsi kebahagiaan dengan bebe...kekeke...[jadi orang dewasa yang adnormal sebab terlalu banyak impian masa ekcik-kecik yang tidak dapat dilaksanakan]
...
Photobucket
....
.....
......
.......
Jangan lupa undi saya
http://sereniety.blogspot.com/2009/07/vote-now-breastfeeding-photo-contest.html <---klik logo
BPC40 - Oli aka Oli
Thanks in advance!!!

2 comments:

  1. ena lg la tak malu bukan berdiri sebelah umairah tapi naik sekali ngan umairah hehehehe lg la ibu yang tak tahu malu bluekkk

    ReplyDelete
  2. ala suka nyer sofea naik kuda tuh... untie pun lum pernah naik lagi....
    seronok nyer dia...

    ReplyDelete