Wednesday, July 22, 2009

macam nak siku kepala sendiri

pagi ni i sarapan sandwich buatan sawsawlady...roti sapu jem...[adakah itu dipanggil sandwich?]...susu kultur [yakult laaa] dan yogurt rendah lemak...geram dok tengok ieja makan tak berhenti-henti...
.
Selama ini, i dok maki hamun orang yang jual susu kultur tu kedekut...sebab strawnya terlalu pendek...kalau tak sengaja, straw tu terjatuh ke dalam, maka teramat seksa nak habiskan minuman tu...that y i mesti sangat berhati-hati setiap kali yakult supaya strawnya tak jatuh ke dalam...
.
pagi ni masa i nak keluarkan straw pendek, entah macam mana tarik...
.
STRAW TU JADI PANJANG!!!
.
Hi5 EmoticonHi5 EmoticonHi5 EmoticonHi5 Emoticon

....
Rupa-rupanya straw tu boleh dipanjangkan dan dipendekkan!!!
...
Hi5 EmoticonHi5 EmoticonHi5 EmoticonHi5 Emoticon
macam nak buat aksi ni dengan yakult aje!!!!
....
Photobucket
see...
kenapa cikgu tak mengajar semua benda ni kat sekolah?

4 comments:

  1. wakakakaka oli..daku hanya mampu tergelak jew..ekekekkeke

    ReplyDelete
  2. adoiiiiiiiii .. mmg patut kena siku lorr

    mmg gitu la oli .. adeiiiiii ....

    ReplyDelete
  3. la kelakar la oli nie...hehehehehehehe mcm maner la tak tau nie..mmg kena g nursery sekali ngan sofea nie :D

    ReplyDelete
  4. aduhai oli ku cayang..
    kelako tol lar u nie...
    cmner la leh tatau ituw staw mmg leh kasi panjang..
    meh nk siku meh..
    kikikiki

    ReplyDelete