Wednesday, September 16, 2009

Beraya kat mana??

99.99% beraya di sepang...0.01% tu mungkin akan sesat balik Perak....tapi kemungkinan akan sesat tu adalah sangat rendah...
.
.
mesti bapa mertua akan bising punya...tapi nasib baik dia bukannya bising dengan i...bising dengan i pun tak ada gunannya...sebab bukannya i paksa sawomi balik kampung i pun...sepang tu kampung arwah mak sawsomi...sawsomi nak pi kubur mak dia pagi raya...memang setiap tahun dari bujang sampailah dah jadi bapa orang...1st raya dia mesti berada di sepang....so, i tak ada komen pasal nak beraya kat mana...pilihan di tangan sawsomi...i ikut aje....
.
.
I pun lebih suka beraya di sepang sebab makcik makcik, pakcik pakcik sepupu sepupa sawsomi semuannya berjiwa muda...tak rasa tertekan sangat......
.
.

4 comments:

  1. hehe..kan kan klu raya ngan jiwa muda-mudi br syok.. km raya raub dl..then br blk a.star

    ReplyDelete
  2. kty taun nie raya kat umah kty jew..ate mak dan mertua ku pun area situ je..bangi..huhuuh..bhusan..nasib raya ke 2 gi kedah ..merisik. .dpt jejalan .

    ReplyDelete
  3. wanie beraya ngan in laes je kat sini..tak balik teluk intan..huhuhu

    ReplyDelete
  4. syoknya u.. tak payah berebut2 nak balik raya umah sapa... tp mereka pulak berebut kan u all balik beraya dengan mereka... hahahahaha

    ReplyDelete