Thursday, September 17, 2009

makanan dari heaven

~tak malu betul
~perasan
~dok puji diri sendiri
~over sangat
sebelum u orang kutuk i...
cepat-cepat i kutuk diri sendiri dulu...
hehehehehehehe
.
.
Photobucket
ayam black pepper...mak oiiii...sedap sangat sangat bila dimakan 11 malam [tunggu sawsomi balik kerja]bila perut dah terlampau lapar, nasi yang panas-panas [sampai tak cukup nasi kena pergi tapao kat kedai mamak], sup abc yang berzat tinggi...[sup orang malas]
.
.
bukan tipu-tipu punya sedap...perencah black pepper tu diturunkan dari heaven untuk orang macam i yang tak tau masak....
alamak!!!
terpecah rahsia...kuikuikui
sangat senang aje nak masak...dan sangat sedap dimakan...
10q very much perencah black pepper..

2 comments:

  1. huhu. i pn pnh gna perencah black pepper.. tp i buat guna daging.. perghhh mmg sodap sgt.. huhu

    ReplyDelete
  2. kiranya terror gak lah tu ..oli masak..sbb leh tambah2makan..

    ReplyDelete