Friday, October 2, 2009

adakah saya....?

saya tau...
terlalu awal untuk menge-sah-kan...
[saya dan sawsomi teka syiok syiok aje...]
mungkin YES [0.0000001%]
mungkin NO [99.999999%]
tapi,
sangat pelik lor...
sebelum ni tak ada sakit pun...
tapi kali ni sakit lain macam aje...
[perancangan keluarga telah dimansuhkan selepas raya]
ke'sakit'an kali ni macam pengalaman 3 tahun yang lepas
[harap-harap bukan penyakit lor]
.
.
Photobucket
gambar sebenar
[...terpengaruh dengan si ami yang selalu perasan tanpa rasa bersalah...]
.
adakah saya sudah bersedia untuk kali ke-2?
.
.
50-50 lor
.
.
tak ada paksa-paksa!!
kalau ada rezeki, terima lor...
kalau tak ada rezeki, OT lagi lor....
.
.
tapi
kalau boleh tak nak masa terdekat ni lor...
nak selesaikan 'masalah' dulu...
supaya hati tenang dulu...
tak nak meroyan 'sebelum' dan 'selepas'
n
saya rasa
ini bukan cara yang bijak lor
untuk selesaikan masalah....
[entah apa lagi yang nak direpek dalam blog sendiri]
n
saya bukan orang macam tu lor!!!!!
.
.
.
entry yang bersirat...
[macam laaa orang tak faham dengan ayat-ayat tersirat ni...terlalu memandang rendah kat pembaca yang hebat-hebat di abab ini...!!!orang yang 1st nak sepak saya lepas baca entry ni pasti si ami...]
bukan apa....
kalau ada, alhamdulilah lor...
kalau tak ada, kang malu kat orang...
.
.
.
.
kenapa tiba-tiba
tak ada keberanian nak mem'publish'kan?
.
.
.
.
.
.
.
demi 16k
demi 16k
demi 16k
[minggu ni dapat 2.50 aje....bukan merungut...nak meluahkan aje...minggu sebelum raya lagi best dapat 1 sen aje....]
1 sen yang sebesar roda kereta lembu!!!!!
syabas saw!!!
anda sememangnya sangat hebat!!!!
lalalalalalalalalala
.
.
.

5 comments:

  1. insya allah oli
    ada rezeki allah
    ada ler kan...
    sama2 doa k.....

    ReplyDelete
  2. pelik...
    kenapa semua orang macam faham entry tersirat ni???

    ReplyDelete
  3. harap ader la bakal dpt no.2 nnti kan..

    AMIN

    ReplyDelete
  4. sebab hanya wanita yang memahami isi hati wanita. cewah!

    ReplyDelete