Friday, October 30, 2009

artis tumbuk sambal belacan?

mai mai mai
mai tengok angelina jolie tumbuk sambal belacan!!!
.
.
tak percaya?
.
.
.
ini dia buktinya!
Photobucket
artis tumbuk sambal belacan dengan spek besar yang dipakai naik court!!!
.
.
.
mula-mula selamba tumbuk...
masa tengah syiok tumbuk,
tiba-tiba ada percikan ke arah muka
tak sempat nak tutup mata...
apa lagi!!!!
terkena jus jus cili laaaa....
lari lingkang pukang nak cuci mata
nyaris-nyaris terlanggar dinding
nasib baik sawsomi tolong tarik masuk ke dalam bilik air!!!
ikutkan perangai setan
memang nak baling itu 'batu' ke tingkat bawah aje
namun disebabkan sawsomi tercinta
misi harus diteruskan!!!
maka saya terpaksa keluarkan senjata hebat
spek besar naik court!!!
selepas tu,
tumbuk ikut naluri aje
[akhirnya terhasil cili belacan sebab cili tak hancur]
.
saat jus jus berada di mata
pedas macam nak mati!!!
saya ingat saya akan jadi buta dah tau!!@!
.
.
bukan aje mata pedas,
tangan pun pedas juga
kesimpulannya
sangat terseksa...
dan
saya nak mengambil kesempatan mengucapkan
ribuan terima kasih to my grandmother yang sering tumbuk sambal belacan untuk kami...
TQ ah ma
dan
ini kali terakhir saya tumbuk sambal!!!

2 comments:

  1. aduhai,,,tersenyum sorang aku beb tgk gambo hang cenggitu,,, sabo je la,,

    ReplyDelete
  2. hehe.. tergelak gelak baca ur punya writing..

    ReplyDelete