Thursday, October 8, 2009

buah tangan yang ehemmmmm

.
.
.
berikut adalah buah tangan dari hasil luar stesennya...
Photobucket
buah tangan umum - kuih cincin dan teh sabah
awat kuih cincin tu tak beli 80 bungkus...
.
.
Photobucket
buah tangan untuk anak bini - t shirt yang melambangkan sabah
.
.

ada 2 kemungkinan
kemungkinan 1 : sawsomi seorang yang prihatin
kemungkinan 2 : sawsomi mati akal
Untuk bini masamnya...dia belikan benda seperti di bawah
Photobucket
baju tidur seksa dan 1 set pakaian dalaman berwarna hitam dan 2 lagi helai seluar dalam....
.
.
hmmmm...
tolong jangan ketawa
saya tak halalkan!!!
hmmmm.....
.
.
muka saya jadi merah yoooo!
jantung saya berdebar-debar
bila saya terima hadiah ni!!!
perasaan malu tu
macam malam pertama pula...
.
.
sawsomi cakap,
kalau beli rantai mutiara pun belum tentu saya pakai...
[maybe minggu pertama akan sangat teruja dan asyik gantung kat leher lor...tapi melihat sawbebe yang pantang mummy dia berhias...saya gerenti dia akan cabut rantai mutiara tu untuk digantungkan lehernya kemudian dia akan buang merata-rata...]
.
mana patut cakap macam tu?
u bagi apa pun i happy tau...
.
dalam keadaan terdesak,
dia gagahkan dirinya
dia beranikan dirinya
untuk beli buah tangan ehemmm from KK untuk bini masam-masamnya..
.
.
that y saya cakap dia prihatin...
dia cakap saya pasti akan sentiasa guna buah tangan ni!!!
so buah tangan ni sangat bernilai dari segi penggunaannya...
.
.
sejak bila sawsomi jadi begitu pandai mengira?

11 comments:

  1. er hm... hm... sedaya upaya tahan gelak.
    tapi bukan gelak menghina, gelak untuk sembunyi kejelesan saya. ZwanZwan tak pernah beli bendalah begitu... semua saya beli sendiri...

    untung kamu...

    jeles ah~ ding dong

    ReplyDelete
  2. oli....sy x gelak kan tau
    cumaaaa senyuuummmmm panjang jerrrr
    itu ada maksud tersirattt ler oli...
    faizal nak buat appointment lebih sikit lepas balik kk maaaa
    tu ler pasal dia belikan u ole2 tu...

    tp cute apa...
    zana lagi suka dpt tu dari mutiara2 tu...tp kalau dpt dua2 pun lagggiiii Besssssttttt
    he he he he he

    ReplyDelete
  3. fuyoo buah tangan ehem2.. cekcik wooo kikiki.. nie nak tanya bila nak pakai tue? muakakakaka tiba2 mama mya feeling blue kakakaka.. eh saya gelak yer?? maaf zahir dan batin mintak halal yer..

    re = thanks oli.. sebenarnya saya x sanggup uruskan cik mya ari nie coz dia asyik merengek sakit x sanggup nak nengok.. cam mak yg kejam plak huhuhu (sedang merepek di blog oli kikiki)

    ReplyDelete
  4. Wowww!!! Ade maksud ke?
    But nice bukan semua husband seberani tu..pg kedai n beli tanpa ada isteri kat sebelah

    ReplyDelete
  5. wah mmg ader maksud tersirat tu..jd mlm pertama la bila pakai tu..
    mmg berani la ur hubby beli, suami ena jgn harap la nak belikan..ajak teman pun dh lari2 bila ena g tuju bhg tu

    ReplyDelete
  6. hehehehehehe...... (gelak jugak walaupun ah foon marah)

    ReplyDelete
  7. uhhh kalau kita soronok tau oli dapat barang seksa tu.. harus dong untuk suami... :)

    ReplyDelete
  8. olie.. berdehem..dehem jugak akak tgk buah tgn itew.... camana hubby olie leh terpikir beli dr kk erk.. adalah di sana lebiuh murah dr di sini... ataupun dia terlalu rindukan olie...??? sib baik anak uolls pompuan leh la pakai lama... akak strat danish dah besar sket ni x pakai dah baju² cenggitu... kdg tu teringin gak.. tp mcm x sesuai plak...

    ReplyDelete
  9. olie nak + sket... yg bulat² tu kopok ikan nama dia amplong & kuih cincin tu ..kire snack tradidi lah kat sabah tukan.. setiap org p sana sure beli bendalah tu...

    ReplyDelete
  10. hahahaha....seksinya oli.. auwww daddy sofea ni romantik la....

    ReplyDelete