Wednesday, October 21, 2009

cucu yang baik

Photobucket
tengah lap badan nenek saya...nenek yang sangat pembersih orangnya...disebabkan ada luka kat belakang, maka dia tak boleh nak mandi dan gosok badan dia...maka dia pun bising tak ada orang tolong dia gosok badan dia...(actually nak manja dengan saya...)
.
.
Photobucket
nenek saya operate buang entah apa benda (lebih kurang macam blackhead...lama-kelamaan ia jadi besar besar dan terus membesar dan bentuk satu bukit ...)...2 biji bukit kat belakang badan dia...
yang bawah punya jahitan elok dan cantik...
yang atas tu terputus benang jahitan...maka terbentuk kawah yang sebesar syiling 20 sen dan sedalam 1.5cm...
kita yang tengok pun sakit...mesti nenek saya lagi sakit...tapi dia sangat strong lor...dia tak banyak mengadu...
tiap-tiap hari, sepupu in law saya bawa nenek pergi cuci luka kat klinik kerajaan...
.
.
get well soon, ah ma!!!

4 comments:

  1. olie
    i still remember my late grandma
    how much i missed her.
    dulu sbelum kawin stay dgn dia.
    dia jatuh sakit smpai wheelchaired.
    ptg2 lepas blik keja..mandaikan dia,cebok berak dia.
    saya sgt rindukan dia!!!!!!!!!!!!
    dia nenek yg sangat2 baik!
    dia sakit pun..dia tak pernh mengeluh.
    saya betul2 rindukan dia...:(

    ReplyDelete
  2. auuccch takut saya nak tengok... terasa macam badan saya plak ada luka tuuuu

    ReplyDelete
  3. terasa sakit sangat nengok.. harap nenek oli cepat sembuh

    ReplyDelete