Monday, October 5, 2009

dah miss my lao-gong

baru 5 jam berpisah
saya dah miss my lao-gong...
maklum laaaa 1st time
saya ditinggal sawsomi
sebab 'luar stesen'
.
.
hari ni saya agak berjiwa seni
dan berjiwa jiwang-jiwang sedikit...
[lebih tepat dikenali sebagai meroyan]
.
.
siapa yang cipta 'luar stesen'?
alang-alang dah cipta 'luar stesen'
kenapa tak cipta 'luar stesen' yang boleh bawa anak bini sekali?
bukannya anak bini nak kacau suami kerja pun!
mesti laki pun rasa berat hati nak tinggalkan anak bini...
kan bagus kalau ada 'luar stesen' yang macam tu..
kan
kan
kan

2 comments:

  1. bila kejauhan time tu la akan rindu serindunya kat suami kita kan..bila di depan mata asyik la bergaduh kan..

    biasa la tu

    ReplyDelete
  2. normally bleh la kl wife n anak2 nk follow..tp accommodation kena sdn support la

    ReplyDelete