Friday, October 2, 2009

entry luahan air liur

bila cik kia dah sihat
i dengan cik kia dan bebe nak bawa diri!!!
isi minyak penuh-penuh sampai berlimpah-limpah
pastu nak drive ke hujung dunia....
Photobucket
sibuk betul binatang ni...
sibuk nak interframe juga!!!
hoiii...tepi laaaaa...sibuk betoi!!!
hmmmm....
[see pompuan meroyan...dengan binatang ni pun dia nak cari pasal...]
.
.
3 bulan?
mampu ke saya bertahan?
.
.
.
Kalau saya tak nak bertolak ansur,
[malam-malam tunggu pintu]
maka
3 bulan ni...
[1 bulan dah lepas, tinggal 2 bulan akan datang ni..]
walaupun duduk sebumbung
tapi langsung tak 'berjumpa'...
malam,
dia tengok saya baring atas katil...
pagi,
saya tengok dia baring atas katil....
.
.
.
Adakah ini pembalasan dari tuhan?
sebab
sebelum ni saya sangat sangat 'extion' dengan dia...
so,
sekarang turn dia
extion balik dengan saya?
.
.
kadang-kadang jadi kecil hati
kadang-kadang jadi tak boleh nak memahami
kadang-kadang jadi tak boleh nak bertimbang rasa
kadang-kadang jadi nak cari pasal tak tentu arah macam pompuan meroyan...
[walaupun asyik dok pujuk hati yang tak berguna ni sabar sabar dan sabar...tapi hati tak berguna ni asyik nak cari pasal juga...]
.
.
saya faham,
tapi saya tak faham juga...
.
.
saya nak jadi rasional
tapi saya tak boleh nak rasional juga...
.
.
saya nak tanya elok-elok
tapi saya jadi tak boleh kawal emosi diri sendiri...
.
.
saya simpati dan kesian dengannya
tapi adakah dia juga simpati dan kesian dengan saya?
.
.
saya nak bagi dia tau,
saya juga cuma perempuan biasa yang kurang kasih sayang!!!
.
.
saya nak tulis bagi dia baca
tapi dia langsung tak ada masa nak baca....
.
.
.
bagus juga,
kalau dia habis baca,
dia balik cari pasal dengan saya...
dah lama tak gaduh ni!!!
bila mau gaduh ni?
sangat merindui zaman gaduh-gaduh!!!!
.
.
.
.
.
.
teringin nak tau apakah perasaan
apabila umur 55 tahun baca balik entry ni?
[kalau laaa boleh hidup sampai 55 tahun]
.
.
.
.
....
.....
.....
16:24pm
dia call saya
dia ketawa
dia cakap dia dah baca blog saya....
dia cakap dia try balik awal n bawa saya pi t3sco!!!
-_- lll ( 3 titik peluh!!!!)

1 comment:

  1. pelangi tunjuk ngan jari..jari akan putus..time kami kecik2 la sellau mak bgtau..taktau naper org tua sellau ckp mcm tu kan..

    wah blh la bersama2 ngan ur hubby kan oli..jgn gaduh2..gunakan masa yg berharga tu utk kebahagian..romantik de amour gitu :D

    ReplyDelete