Saturday, October 24, 2009

hari ni sabtu, sawbebe ke nursery lama...

semalam [dah 3 hari sebenarnya, tapi semalam lagi teruk] saya pening kepala
memikirkan masalah...
Masalah hari sabtu nak hantar sawbebe ke mana?
RUMAH PENGASUH
@
NURSERY [LAMA]
.
.
.
Selepas berjaya mencelarukan otak...
saya menyerahkan masalah ni kepada sawsomi
[yelah...anak dia juga kan...kasi dia pening sedikit...unfair laaa kita yang pening sorang-sorang...]
.
.
sawsomi CAKAP hantar aje ke NURSERY LAMA
sebab?
pengasuh lama dah kenal sawbebe...
[itu alasannnya]
fine!!!
saya pun sedikit setuju
saya pun setuju juga hantar ke nursery lama
memandangkan rumah pengasuh tu ada jantina yang berlawanan
[heheheehhehe...memang otak 18sx...tapi...tapi...mana tau kan binatang yang berupa manusia ni kan...]
oklah saya mengaku
memang saya tak pernah hantar sawbebe ke rumah pengasuh,
so saya terlebih fikir lor
fikir ni fikir tu!!!
fikir yang bukan-bukan
fikir yang menakutkan sehingga tak boleh tidur malam...
.
.
tambahan pula
pengasuh yang mengakui diri tu orang singapore tapi slengnya seperti orang indon ni bukannya sekampung dengan kami...
dia dok kampung sebelah...
so,
saya tak tau latar belakang dia...
[kang dia culik sawbebe...how?]
[choi choi choi...touch wood...touch wood]
.
.
Kesimpulannya
hantar sawbebe ke nursery lama
dengan bayaran rm15...
.
.
.
harap sawbebe sentiasa dilindungi tuhan tak kira dimana dia berada!!! amin!!!

2 comments:

  1. oli, samalaa ngan saya x antar ke umah pengasuh coz otak selalu pikir bukan2..

    ReplyDelete
  2. ermm.. lenkali antar rumah saya.. pengasuh saya perempuan, dan jantina berlawanan cuma Zikri seorang sahaja.. lagi sorang tu kecik sangat lagi, nak cakap berak pun tak pandai.. hahahaha

    ReplyDelete