Thursday, October 1, 2009

kena pukul tak?

Photobucket
apabila disuruh tengok hasil kerja anak pompuannya...
apa yang sawsomi paling prihatin ialah...
'Kena pukul tak?'
.
.
jangan risau,
saya tak pukul bebe...
lagipun bukannya apa kesalahan besar pun
lain laaa kalau main api...
.
.
kesian kat dia juga
sebab tak ada kawan nak main
daddy sibuk kerja
[dari pagi sampai malam]
mummy pula sibuk cucuk tanam
tak nak layan dia...
so, dia minta nak bedak
saya pun kasi laaaa...
.
.
saya tak marah
lagipun itu bukannya bedak saya
itu bedak sawsomi....
.
.
Photobucket
'saya selalu kencing kat sini...kasi wangi sikit....'

3 comments:

  1. ena dh tergelak besar tgk telatah sofea nie

    nak putih melepak mcm maner la lg sofea nak kan..klu ena, ena dah babap dh hahahahah ena ibu yg garang tau eheh tapi yea ker :D

    ReplyDelete
  2. anak perempuan mmg suka maen bedak ker...? ika pun dah ada ciri2 nak bazirkan bedak..

    ReplyDelete
  3. nk bg dia happy kan..bg je la dr dia boring.kalau dia boring dia kacau kite la plak.tp anak pompuan mmg mcm ni kot.pantang nmpk brg2 makeup kan..

    ReplyDelete