Saturday, October 31, 2009

makan or not?

Dah tak boleh tahan sakit ni...
pi klinik
tapi doktor tak masuk lagi
[kat luar klinik bukan main tulis dengan besar WAKTU 8.30am-10pm...so, saja-saja tulis syiok syiok aje lor]
so,
alang-alang dah sampai
beli aje ubat...
tapi saya tak tau
sama ada saya patut makan ataupun tak patut makan
ubat PAIN KILLER
yang 2 orang pembantu klinik muda yang kelihatan blur blur ni berikan kepada saya!!!
google?
http://www.mims.com/Page.aspx?menuid=mng&name=Pontalon+film-coated+tab&CTRY=MY
tak faham lor!!!
.
.
.
lebih baik tanya azie dulu untuk mengelakkan dikejarkan ke hospital cuci perut akibat kesilapan makan ubat!!!
tak sangka azie sangat hebat lor!!!
dia mengesahkan ubat tu ubat PAIN GILER...
so, selamat untuk dimakan!!!
[azie, mesti mak bapa awak berbangga dengan awak...tak sia-sia diorang hantar u bekerja di klinik]

3 comments:

  1. jgn mkn ubat sebarangan..pastikan dpt nasihat dr doc..

    ReplyDelete
  2. Salam....eynda mintak izin nak link kan dlm blog eynda yer...eynda dah follow...thanks ..(99htn)

    ReplyDelete
  3. oli... selamat menempuhi cabaran 99 hari tanpa nasi :)

    ReplyDelete