Thursday, October 22, 2009

mimpi kalut

pagi ni
saya terjaga akibat jerit dalam mimpi
[dan juga terdengar i jerit dalam reality]
betul-betul sekuat hati saya jerit akibat kegeraman yang sangat-sangat
[tapi sawsomi tak dengar pun jeritan comel saya]
.
.
ada 2 perkara buat sebelum tidur!!!
1. berbincang dengan sawsomi pasal gerai beliau di ptpl [yang kongsi dengan 2 orang tauke yang lain lagi tu...]
2. tengok cerita melayu yang dibintangi oleh memeydan vee alia lee tu kat channel 104...then ada satu babak, vee alia lee jatuh tangan patah, then ada sorang lagi pompuan entah siapa yang pakai tudung biru tu gunting tudung dia untuk ikat tangan vee alia lee...kakakakakakakak
.
.
so, pagi ni
dah siang...
punggung dah dijemur sinaran matahari
tapi lagi buat mimpi kalut...
.
.
saya mimpi
tauke si bob yang tak keluar modal tapi dapat bahagian kat ptpl tu datang ke rumah saya
sawsomi layan dia laaa
then entah macam mana
sawsomi nak koyak kain langsir saya
[macam yang pompuan dalam cerita tu koyak tudungnya...]
saya cemas macam semut kat atas api...
ke sana ke sini cari kain lain untuk sawsomi...
kemudian,
saya berjaya menemui satu kain
dan sempat balingnya ke arah sawsomi
tapi sawsomi tak hirau kain tu
dia tetap dengan bergayanya koyak langsir saya untuk diberikan kepada si bob
saya apa lagi
JERIT sekuat-kuat hati!!
[sampailah terjaga dari tidur!!]
.
.
mimpi malam semalam malam lagi hebat
saya mimpi pergi ke pantai dengan amimi, sawsomi, abang amimi, anak buah amimi...
then saya terlena kat balkoni...
bila saya sedar,
air laut pasang...
saya cepat-cepat lari ke dalam hotel...
then kat hotel tu
boleh nampak orang main surfing kat lautan lumpur...
saya lari lingkang pukang bila ada salah sorang surfer tu surf sampai ke arah saya
hey...come on laaa
saya dok kat tinggi sangat tau
tapi naper boleh surf ke arah saya?
.
.
gila punya mimpi betul!!!!

6 comments:

  1. dlm drama tu yg pki tudung tu name dia sheila rusly

    ReplyDelete
  2. kakakakaka...
    mesti ena ada menonton cerita tu semalam...

    ReplyDelete
  3. hahahhahahahhahhaahahhahahahhahhahahha nak gelak besar2...

    sblm tido basuh kaki tak?

    ReplyDelete
  4. realiti punya pasal, dah sangkut paut masuk mimpi.. memang selalu macam tu...

    yang paling, surfing sampai boleh tempat tinggi... saya pergi mimpi lari setempat... kaki nak melangkah rasa berat betul.....

    ReplyDelete
  5. yelah oliiii... yang bertudung tuh sheila rusly.

    wahhh wahhh si memey tuh kenal pulak ya?? heheh....

    ReplyDelete