Wednesday, October 28, 2009

sawsomi & sawsawlady

Photobucket
Semalam
Tiba-tiba sawsomi mengeluarkan ayat yang terbuat saya ketawa...
[tak sangka sawsomi pun dah start perasan macam saya...]
.
.
HARI NI I IALAH BRAD PITT...sebab u adalah ANGELINA JOLIE...
.
.
kakakakakakakaka
.
.
.
Rasa nak ketawa,
tapi terpaksa menahan
sebab tengah merajuk!!!!
kalau ketawa
maka pujuk memujuk bini masam akan ditamatkan begitu saja....
.
.
Mesti dia dah baca blog
barulah dia boleh gelar dirinya Brad Pitt
cisssss
siapa mau dia jadi brad pitt?
dia jadi mohamed faizal pun
saya dah tak larat nak cemburu
kalau dia jadi brad pitt
saya maaa mati akibat kecemburuan...
[masuk paper muka hadapan...wanita pertama mati akibat cemburu...]
hohohohoho
bukan tak yakin dengan somi sendiri
[jangan percaya]
tapi pompuan sekarang sangat 'ganas'
[sila percaya]
.
.
.
ok laaaaa
itu saja
[ikutkan hari ni tak ada ilham nak tulis apa-apa...]
nak pi kedai runcit basah beli ayam dan bihun dan taugeh...
sawsomi request nak makan bihun goreng malam ni
[dah 3 hari tak makan masakan air tangan saya, dia dah mula gelisah...]
kakakakakakakakakaka
[perasan lagi]
serius
ada perasaan bangga
bila sawsomi request nak saya masak untuk dia
hohohohoho
panggggggggg
.
.
.
.

2 comments:

  1. adeh..kalo kty tak menahan..mesti ketawa dah guling2..

    ReplyDelete
  2. betul3x

    rasa bangga gila bila suami minta masak lauk yg kita masak tu sedap
    pastu bangga klu suami puji masakan kita sedap

    kembang semangkuk jea hehehehehehe

    ReplyDelete