Thursday, October 15, 2009

saya bukan yang terbaik...

hari ni nak jiwang-jiwang sikit...
.
.
saya tau
saya bukan yang terbaik
saya tau
saya sangat selfish
saya tau
saya suka membising
saya tau
saya punya mulut sangat pedas
saya tau
saya suka fikir yang bukan-bukan
saya tau
saya suka merajuk
saya tau
saya suka tersentap
saya tau
saya suka masam muka
saya tau
saya banyak kelemahan
saya tau
saya tak cantik
saya tau
saya tau saya emosi
saya tau
saya tak kacau hidup orang
saya tau
saya orang miskin
saya tau
saya gemuk
saya tau
saya tau
siapakah diri saya!!!!!
.
.
.
Photobucket
serius
saya teringin duduk macam orang kat dalam gambar!!!
bukan nak bunuh diri
tapi nak ambik angin!!!!

3 comments:

  1. macamana kalo tengah2 amek angin, tiba2 angin pula ambil u...? sawbebe nak tinggal dengan siapa? sawsomi nak manja dengan siapa?

    renung2 kan, dan selamat beramal... hahahaha

    ReplyDelete
  2. Oli, relax, olie.....masalah2 semua menguji kita...if we pull through it, we will be stronger...

    I feel for you cos I understand what you're going thru....be strong...thank God for your understanding hubby, who you know will support you and go through with you together...

    Hmmmm I pun nk duk cam mamat tu lam gambo lar...hope tak terjatuh!!:P

    ReplyDelete
  3. kita tak pernah harapkan orang akan sambut bila kita jatuh, tapi janganlah tolak!kan!

    ReplyDelete