Tuesday, October 27, 2009

secara rasminya...

SAWBEBE SUDAH PANDAI SENDIRI PAKAI KASUT
-walaupun kadang-kadang tersilap kiri dan kanan
-walaupun kadang-kadang dia perlukan pertolongan kita apabila tengok mak bapaknya dah berdiri di depan pintu...[takut kena tinggal]
tapi
10 kali nak keluar rumah
9 kali dia pakai kasut sendiri
[terbangga pula sawbebe boleh pakai kasut sendiri...anak orang lain tau buat semua tu tak heboh pun...si oli aka sawsawlady ni sungguh perasan laaaa...kasi dia tendangan morning kick]
.
.
Photobucket
sampai tengok TV sambil pakai kasut
bila tak dapat pakai...
melalak satu flat boleh kedengaran!!!
.
.
perkembangan 2 tahun 5 bulan

5 comments:

  1. ala oli....zana tahu
    oli buat entry nie utk kenang2an...
    so...boleh keep track nanti kan...

    don't worry......as mummy, kita always rasa anak kita yg terbaik....kan kan kan kan..
    kalau bukan anak kita, anak sapa lagi yg kita nak puji yerk tak...

    gud girl sofea......

    ReplyDelete
  2. walaupun org lain rasa benda itu x penting pada mereka, tapi kita sebagai seorang mak amat teruja ngan perkembangan anak2

    psst sib baik saya x dok flat sama oli kalau idak sama2 kena dengar sofea melalak kakakaka

    ReplyDelete
  3. hehehehe... i tak mau laa cakap zulfan pun dah lama pandai pakai kasut, nanti u cakap nak lawan sofea plak... hahahahahaha

    ReplyDelete
  4. hoyeeeee hoyeeeee.... nanti mummy leh belikan kasut baru byk2 okey....

    hihihihi linn setuju dgn zana...anak kita.. kita nyer suka lah....... nak2 anak seulung.. mmg seronokk sgt2 kan tau perkembangan dorang....

    ReplyDelete
  5. clap clap to sofea...dah pandai pakai kasut sendiri...irfan pun sampai sekarang kadang2 pakai kasut terbalik...hehehe

    ReplyDelete