Monday, October 12, 2009

siaran ulangan dari taman bayu

saya paksa sawsomi singgah kat rawang sebelum pecut 140km/j ke kampung gajah....
.
.
Tujuan nak melawat makcik rehan dalam pantang[tujuan ke-2] dan melawat baby boy ASYRAF [tujuan utama...]
.
.
siapa tak kenal makcik rehan...
Photobucket
.
.
Photobucket
menyembunyikan lemak-lemak 3 lapisan di sebalik 2 orang budak ni!!!! saya cepat-cepat menangkap mencah untuk menjadi pelindung saya, makcik rehan pun tidak kurang hebatnya dengan menangkap sofea saya untuk menjadi pelindungnya juga...
kesimpulannya, hakikat is hakikat...[mengeluh panjang]
.
.
mana hero?
.
.
jeng jeng jeng
Photobucket
comel sangat-sangat...baby tu comel sangat sampai saya mempunyai perasaan nak pregnant lagi....
.
.
Photobucket
penuh dengan sifat keibuan...
.
.
Photobucket
sawsomi yang pantang jumpa budak...tak kira baru jumpa or dah lama jumpa, mesti dia nak gomol...nak menyakat[betul ke ejaan?]...
.
.
Photobucket
2 orang kakak yang dah pandai bawa diri.....sekejap baik macam best friend, sekejap berebut mainan macam musuh....
.
.
kami singgah sekejap aje...terima kasih atas layanan mesra, hidangan makanan yang sedap...
.
.

1 comment:

  1. comey nya baby..leh lepas nie oli kasi sofea ..adik lak ..hehehe .

    ReplyDelete