Wednesday, October 14, 2009

TQVM

TQVM
to sawsomi
sentiasa memujuk saya,
memberi semangat kepada saya
belanja saya makan
semalam,
ketika dalam kereta,
tiba-tiba dia cakap
'abaikan abah tu'
[mesti dia dah baca entry peringatan untuk diri sendiri]
terharu sangat-sangat
[macam nak lompat dalam kereta]
sebab dia tau saya sedih dengan perangai abahnya...
bukannya saya happy pun
kalau mereka anak beranak bermusuhan...
abah tu
tetap bapak sawsomi dan datuk kepada sawbebe
demi sawsomi
saya sanggup bersabar walaupun akan dihina lagi....
[muka saya memang tebal...tahan malu dan tahan untuk dihina dan dicaci...]
.
.
TQVM
to kawan-kawan blogger
yang memberi kata-kata semangat kepada saya
dengan siapa lagi saya nak mengadu masalah
kalau bukan dengan blog ni
[dengan u all laaaa...]
TQVM
sayang [u all]
.
.
saya dah OK
saya tak nak membazir masa sedih atas perkara yang tak berfaedah ni...
saya kena hidup lebih gembira dan bahagia...
pergi pergi pergi
sawfoonfoon pergi
[amimi, pinjam bahasa terjemah hang sekejap]

1 comment:

  1. yezzaa..smeangat ni yg kita mau..xmh sedih2..at least no need to face them everyday..

    ReplyDelete