Thursday, November 19, 2009

:: 99HTN :: demi suami tercinta ::

sawsomi suka makan ayam kung pao...maka saya sebagai isteri 'bistari' pun nak try masak bagi somi tersayang makan...[tapao punya sedikit , makan tak puas...]
.
.
pagi-pagi, masuk ofis dah google resepi demi somi tercinta...[time hormon gila tak menyerang, somi tercinta laaa...time hormon gila melanda, somi busuk lor...]
.
.
saya mencabar ayam kung pao pak ya...
Photobucket
Sepatutnya makan masa gambar ni diambil pada 7.30pm...tapi last-last 10.30pm baru makan...
Masa panas-panas memang setanding dengan yang restoran pak ya laaa...time dah sejuk...ingat ais krim ke...sedap dimakan sejuk-sejuk!!!
tambahan pula, mana ada rasa sedap lagi sebab makan lepas gaduh!!!
semua salah orang kaya laaaa...mentang-mentang diorang ni tak payah layan laki diorang...diaorang pun buat jahat paksa laki orang lain tak payah layan isteri...jahat kan!!!
benci benci benci!!!

punyalah semangat masak untuk somi tercinta [mau kasi dia makan panas-panas], ingat sekurang-kurangnya boleh dapat 1 pujian ke, 1 pelukan ke...last-last habuk pun tak ada...
celakak punya orang kaya!!!!
saya bersumpah, saya nak jadi orang kaya!!!
then, saya akan baling ayam kung pao kat muka diorang!!
kenapa saya kena kaya?
sebab barulah saya mampu nak upah lawyer untuk bela saya bila diorang saman saya!!!
hahahahahahahah
.
.
makcik rehan...semalam kita makan makanan yang sama ler....taufu sos tiram
Photobucket
cara masak saya lain dengan MR...
saya goreng bawang putih agak-agak kewangian...then saya tuang ke atas taufu yang dah bertopping ayam cincang!!!then dah bubuh sos tiram baru saya kukus!!!

1 comment: