Thursday, November 5, 2009

99HTN :: my lunch di hari yang ke-5 ::

saya sedang bueno-ing
sambil tengok sawsomi telan mee bandung...
.
Photobucket
.
.
.
4/11/2009
pagi : 2 keping roti high 5 berinti jem strawberry
tengahari : 1 biji roti chicken floss + 1 bungkus keropok sotong [sia-sia aje usaha]
malam : 1 mangkuk homemade keu teu sup[tak tau nak eja keu teu]+ sebiji durian
.
.
3/11/2009
pagi : 2 keping roti high 5 berinti jem straberry
tengahari : black pepper yi mee
malam : [dah lupa laaaa]...ok dah ingat...saya masak abc sup!!!
.
.
2/11/2009
pagi : kuih bahulu
tengahari : [dah lupa]
malam : laksa pasar malam + durian 3 biji
.
.
1/11/2009
pagi : tak makan
lunch :[malu...malu...]OK Ok OK...sila menyesal pada diri sendiri...and i know...saya adalah peserta yang telan NASI di 1st day pertandingan 99HTN...nak buat macam mana...kenduri kawin lor....memang macam orang alien lor kalau ambik lauk saja...mesti makcik-makcik yang tukang cedok NASI tu akan mengumpat saya lor...[saya sangat famous tau]...
Niat saya ialah nak suap bebe makan NASI, tapi bebe tak nak makan langsung...last-last...
saya tak terfikir pula nak makan lauk saja...saya licinkan...tak baik membazir...dosa...kang nasi menangis dalam pinggan....[cuma pujuk diri sendiri]
kesimpulannya lunch saya ialah NASI berlauk ayam berempah yang telah 2 hari saya idam-idamkan...
Buktinya di bawah
Photobucket
terus terang cakap, saya akan menyesal lor kalau hari tu saya tak makan nasi ini...
Malam : heheheheheheheh...alang-alang siang dah makan NASI, so malam pun saya makan NASI...tapi nasi 3 sudu aje laaaa...cabutttttttttt

2 comments:

  1. ooo sudah kantoi di hari satu ye :)

    ReplyDelete
  2. kalo kantoi kena tambah hari la patutnya kan.hihihi..larik

    ReplyDelete