Tuesday, November 17, 2009

:: 99HTN :: tekak omputeh ::

dah 17 hari 99HTN [berat masih tak turun-turun],
perasaan CINTA terhadap NASI semakin memuak-muak!!!
sangat mengoda keimanan apabila tengok sawsomi makan NASI Kong Pao restoran Pak Ya[restoran chinese muslim yang baru kami temui...]
rasa macam nak call ZEL...saya tarik diri!!![nasib baik masih ada sedikit rasa malu dengan 98 peserta yang lain]
.
.
Disebabkan tak boleh makan NASI...maka terpaksa gantikan NASI dengan benda lain!!!
dah mula perasan, makanan-makanan 99HTN ni semakin menuju ke arah kebaratan...tekak saya dah jadi tekak omputeh...[adakah saya akan berubah menjadi omputeh akibat sering makan roti?]
kemungkinan yang paling besar ialah, saya akan lagi berat akibat sering makan ROTI!!! [Roti tu pemusnah saya yang No.2]
.
.
Photobucket
sandwich telur mata kerbau!!! [sangat sangat sedap!!!]
.
.
Photobucket
mushroom sup!!! [pun sangat sangat sedap!!!]
.
.
Photobucket
model saya yang hanya posinga je!! [makanan di atas dihabiskan oleh saya]
.
.
Photobucket
ni kat cozy house, GE
.
.
Photobucket
strudels punya strudels...[apple strudels tidak sesedap yang disangkakan]...blueberry strudels menepati my taste!!!!
.
.

3 comments:

  1. cha yok cha yok oli tuk 99HTN
    bykkan mkn sayur la oli baru seimbang bila berat badan tu turun..

    colmelnya sofea jd biri-biri tapi betul la nampak costume tu mcm rabbit kan

    ReplyDelete
  2. kak oli, kelakar la baca posting pasal watak BIRI2 ARNAB.

    ReplyDelete