Wednesday, November 4, 2009

99THN - my kilograms yang terkini -

u all dah buat belum?
saya baru nak buat!!!
agak bz sebab boss tak datang kerja sebab dia kena kuarantine...
[bz menyetankan diri]
.
.
ok
ini berat saya yang terkini [3/11/2009]
Photobucket
hakikat itu sungguh kejam sekali
.
.
.
gambar terkini
[aksi lekat kat dinding]
Photobucket
[perlu keberanian untuk tempek gambar!!!
syabas untuk diri sendiri]
.
tadi saya pergi beli bahan nak buat keu teu sup malam ni, ada seorang pompuan[bini penjual tomyam] datang dari belakang, cucuk tangan saya, pastu tunjuk perut saya dan berkata : dah gemuk...dah gemuk...'
celaka nak mampus...
dah laaa minggu lepas, saya lalu gerai penjuai tomyam...dia cakap saya dah gemuk...hari ni bini dia pula dok kutuk saya gemuk...tak payah laaa berpakat nak membangkitkan semangat saya terhadap 99HTN...
hanya tuhan saja yang tau betapa MARAHnya saya....saya tekad, nekad, bersungguh-sungguh dan harap bukan hot hot ahfoonfoon shit laaaa untuk kurus [kurang kilograms] badan...
.
.
kepada semua peserta 99HTN dan juga sawsomi yang akan menemani saya selama 99 hari...
KITA PASTI AKAN BERJAYA MENURUNKAN BERAT BADAN KITA!!!
KITA BUKTIKAN KEPADA DUNIA....
KITA PUN AKAN KURUS!!!!
YOOOOOOOOOoooooooo.....
[sambil gengam penumbuk]

2 comments:

  1. i pon dah tepek. nyaris tak muat skrin, punya gemok gambar i

    ReplyDelete
  2. aku sudah datang kutip gambor..
    malu-malu pulak dier....

    ReplyDelete