Wednesday, November 18, 2009

anak punya pasal...menangis pun kelihatan comel!!!

sawbebe oii sawbebe
kadang-kadang sangat2 menguji kesabaran dan keimanan...
kadang-kadang sangat2 menghiburkan hati...
kadang-kadang sangat2 melucukan...
.
.
contohnya 2 malam yang lepas....
sawbebe berdiri tak keseimbangan...maka terduduk ke dalam bakul yang letak buku-buku....
dengan sepantas kilat dia menggunakan kuasa dalamannya untuk memaksa air matanya mengalir keluar....
dia menangis!!!
hehehehehehe...
kelakar betoi...
[rasanya dia menangis nak cover malu kot]
.
Photobucket
.
Photobucket
.
Photobucket
lepas bergambar...saya pun sebagai supermummy menyelamatkan dia!!!
.
.
Photobucket
ni pagi semalam...saya sapu jem kat roti kasi dia makan...entah macam mana dia makan sehingga tergigit jari sendiri...
Apa lagi?
menangis dengan bersungguh-sungguh lor sambil tunjuk pada roti dan tunjuk jari....!!!

4 comments:

  1. hahahhah..lawakla sawbebe..mcm aQeel.kalu dia sakit dia nangis..lps dh diam dia g pok (puku;) bende or tpt yg buat dia sakit tu..hahahahhaa

    ReplyDelete
  2. salam,

    suka nengok sawbebe..comel sgt si kecik tu..

    ReplyDelete
  3. sama ngan anak dara ai..nanges ngengada namanya :P

    ReplyDelete