Wednesday, November 11, 2009

apa salahnya datang memujuk [walaupun salah saya...walaupun saya yang cari pasal...]
hmmmm...
benci...benci...benci....
benci dengan diri sendiri...
hodoh...pastu gemuk...pastu pastu tak kaya pula...
celakak betoi!!!!
hmmmmmmm...
.
.
sungguh-sungguh tak ada keselamatan
bila miskin papa...
[sampai nak beli tiket pun tak ada duit...macam mana nak lari?]
saya berikrar...
mulai hari ni
saya nak jelma jadi orang yang paling kedekut!!!
supaya saya boleh cepat jadi
ORANG KAYA!!!
.
.
tapi
tapi
bila saya start kumpul sikit punya wang...
[baru start berangan nak buat ni buat tu dengan sikit punya wang]
hal-hal yang tidak dijemput akan datang ketuk pintu rumah saya...
semua hal-hal tu macam tau tau aje saya berwang...
semua hal-hal tu macam berpakat untuk mengikis wang saya tau!!!
benci benci benci

No comments:

Post a Comment