Monday, November 9, 2009

bebe yang perasan

Dilaporkan bahawa sekarang ialah 1 pagi [tengahmalam], sawbebe masih lagi enggan tidur...Dia berperasan bahawa dirinya sangat cantik dengan memakai aksesori 3 ringgit yang bukannya 3 ribu tu!!!!
Dia berperasan dirinya pandai menyanyi dengan memegang mic yang berharga 5 ringgit cap ayam tu!!!!
.
.
Photobucket
.
.
Photobucket
.
.
.
.
dilaporkan selepas 24jam....
crown dah patah,
anting-anting hilang sebelah,
gelang 2 alhamdulillah masih ada
yang pegang kat tangan macam miss world tu tidak dapat dikesan!!!
.
.

5 comments:

  1. alahai..comelnya pakai mcm miss world gituh..nanti nak suh ummi belikan jugak laa..

    xoxo,
    Nuha

    ReplyDelete
  2. Nuha,
    mesti nuha lagi comei pakai benda ni!!!

    ReplyDelete
  3. hehehehhehehe mcm miss malaysia gitu..

    ReplyDelete
  4. wooo...ada bakat ler.......di tunjukkan hanya pada masa org lain sumer tido....pandai bebe simpan bakat

    ReplyDelete
  5. ha ni mesti mummy dia belikan ni,, dulu pun mummy dia kan suka menda2 cenggitu.. kan,,kan,,kan,,

    ReplyDelete