Wednesday, November 18, 2009

hormon gila

hormon gila penuh satu badan
tulah yang angin satu badan
.
.
memang sengaja cari tulang dalam telur ayam!!!
memang nampak terang-terang mau cari pasal...mau cari gaduh punya laaaa....
.
.
contohnya pagi ni sampai office...terus google resepi kung pao...konon-konon nak masak bagi sawsomi makan sebab terlalu lama tak masak nasi kat rumah memandangkan dia dah tak nak teman saya 99HTN...so masak nasi kasi dia makan laaa...
then, 9:22am...morning call dia...suruh dia bangun pi kerja...dia jawap then dia letak macam tu aje...
hormon gila terus datang!!!
saya call dia semula...
saya cakap 'BYE BYE'
dia cakap 'Emmm'...matikan panggilan
saya call again
saya cakap 'BYE BYE'
dia cakap 'Emmmm'...matikan panggilan
..
memang sudah gila....
saya call again
saya cakap 'BYE BYE'
barulah dia kat sana jerit 'BYE BYE BYE BYE'
dengan nada suara yang sangat tak puas hati!!!
.
.
.

No comments:

Post a Comment