Wednesday, November 25, 2009

[ luahan air liur ] 2 minggu ke 3 minggu...dari 14 hari ke 21 hari...

mula-mula ingat tak mau tulis tentang sawsomi OS ke KK bersama-sama dengan boss mudanya...
mula-mula ingat sawsomi pi 2 minggu aje...tak payah laaa nak heboh sampai satu kampung [satu dunia tau] sawsomi pi OS...
mula-mula ingat nak bagi ketenangan untuk diri sendiri dan juga kasi sawsomi tenang di sana...
mula-mula ingat nak berpura-pura hilang ingatan selama 2 minggu...tak mau fikir yang bukan-bukan...mau positif thinking aje!!!!
[oh god, besar sangat ke permintaan saya yang begitu tak bercita-cita ni?]
.
.
then, tiba-tiba sawsomi call tadi
[dia tak call merajuk 88 kali, dia call terus jadi gila 888 kali]
dia bagi tau...
dia kena delay 1 minggu lagi kat sana!!!
.
.
WHAT?
[kalau boleh jerit, mesti 1 pandan cahaya boleh dengar!!!]
.
.
dah sampai sana baru bagi tau kena stay 3 minggu...
memang nak bagi saya tak buat apa-apa kat sini!!!
apa boleh saya buat?
memang saya tak boleh nak buat apa-apa...
[saya hanya boleh lepas geram dengan keyboard aje...taip sampai keyboard nak tenggelam ke bawah meja akibat terlampau geram sebab dari 2 minggu jadi 3 minggu dia di sana...]
saya yang bodoh
sebab dia memang bagi tau orang lain dia pergi 3 minggu to 1 bulan
[dia bagitau saya hanya 2 minggu]
kenapa saya bodoh sangat?
bodoh sangat sangat
tak boleh nak menangkap maknanya yang sebenar!!!
fuhhhh!!!
.
.
setan
kalau u ada kat keliling saya
jangan hasut saya marah-marah, geram-geram aje!!!
.
.
tolong hasut saya ambik unpaid leave 3 minggu!!!
[biarlah gaji kena tolak]
tolong hasut saya beli tiket flight ke KK!!
[naik kapal kargo pun tak apa]
tolong hasut saya pi kacau teman sawsomi kat KK!!
[janji hati puas ]
tolonglah setan!!!
tolonglah hasut saya sekarang juga!!!
kasi saya sedikit ketidakwarasan!!!
.
.
.
aduh mak oiiii!!!
geramnya!!!
geram sampai macam nak pitam!!!!
.
.
tak payahlah nak 3G ataupun 4G!!
tak payahlah nak pujuk!!!
tak payah nak compare melaka dengan KK!!!
biar saya geram seorang diri...
biar saya marah seorang diri..
biar saya gila seorang diri!...
[dengan setan di sisi saya]
.
.
.
kena tengok video mereka stress untuk mengurang stress saya!!!

.
.
.

1 comment:

  1. nak compare Mekah dengan KK for 3 months boleh? hehehe... jangan mara oli...
    selalunya fad akan pujuk hati nih dia g sana buat kerja halal nak bagi makan anak bini lor...

    kalo jauh2 nih hati geram lagi tension tau. sebab cik abang jauh tak boleh nak pujuk ehe...

    ReplyDelete