Tuesday, November 24, 2009

projek terbengkalai

tak tau nak cerita apa...
terlalu banyak cerita sehingga tak tau nak tulis karangan!!!!
.
.
.
deepavali balik kampung menuntut ilmu dengan my grandma...
.
.
taraaaaaa
Photobucket
.
.
.
Tipu aje!!!
ini my grandma yang kait!!!
saya dengan tegas menegas nak ambil dress ni [for bebe]
akhirnya, ia milik saya punya [sebelum dirembat cucu lain]
.
.
.
Inilah my hasil kerja!!!!
Photobucket
.
.
tak tau apa benda di atas tu?
.
.
.
Photobucket
benda ni ialah getah rambut yang bunganya berwarna hijau akibat tak ada benang kait warna lain!!! yang ada hanya warna hijau!!!
.
.
Photobucket
bebe dengan getah rambut hasil tangan mummynya!!!
.
.
ada siapa-siapa mau?
[perasan betoi macam orang lain inginkan benda yang cheap cheap ni...]
kalau mau,
[kepada mereka yang mau laaaa]
sila hantar sampul surat yang beralamat alamat u all dan dah tempek setem siap-siap [senang kerja saya hanya masukkan ke dalam tong pos office aje]
terbuka untuk 10 orang oliole @ friends yang terawal tinggal komen!!!

.
.
p/s 1: saya kait ikut mood RAJIN saya yaaaaa....harap maklum yaaaa....
.
.
p/s 2 : saya pun baru belajar...so bukanlah kemas sangat yaaaa...harap maklum yaaaa....tapi saya akan cuba sedaya untuk kait dengan cantik-cantik bagi u all yaaaa....
.
.
p/s 3 : agak take time yaaaa...mungkin sebulan or 2 bulan baru terima yaaa...harap sabar yaaaaa....[jangan marah saya yaaaa kalau lambat terima yaaaaa]
.
.
p/s 4 : nanti saya senaraikan nama u all yaaaa!
1. eliss
2. az1ra
3. sue
4. shazura
5. ayu
6. Jue

9 comments:

  1. btol ker ni??hahaha.nak jugak nak jugak..tak kisah laa cheap cheap pun, janji buat dengan ikhlas kan..hahaha

    mana address nyer..hahahahaha..larikss

    ReplyDelete
  2. saya nak ( sambil angkat tgn dan tutup muka akibat malu) hahhaha

    ReplyDelete
  3. Oli...
    cantik.Nakkkkkkkk jugakkkk

    tapi kalau terlewat, ajarla cammana nak buat.

    ReplyDelete
  4. sha nak...sha nak...sangat cantik lor....(bagi orang yang sangat keras tangan tak pandai mengait like me...) hheheheheheheh

    ReplyDelete
  5. salam kenal :)
    sgt comell walopon baru belajar buat.
    harapkan mamazahra buat, smp kiamat pun takkan tahu buat seniri.
    cuma tahu, order saje :)

    ReplyDelete
  6. olie.. akak nak tuk dalila...sempat ker masuk list nie....

    ReplyDelete
  7. adakah saya org ke 8?hihi
    nak jugak....

    ReplyDelete