Friday, November 13, 2009

sakit kaki

Photobucket
pinjam kaki google!!!
.
.
mak oiii
sakit macam nak mati!!!
jalan pun tak boleh jalan....
jalan macam si tempang...
selalunya saya ambil masa 3 minit jalan kaki ke ofis...
pagi ni saya ambil 10 minit jalan kaki ke ofis!~!!
.
.
tak tau apa masalah...
tapi sakit kat area tu merupakan agedan tiap-tiap tahun...
setiap tahun mesti akan sakit sekali...
dah sakit sebelah...lepas ni ada potensi untuk sakit kedua-dua belah...
kedua-dua belah kaki area tu akan bengkak macam 'huat kuih'
.
.
aduh! sakit........................

2 comments:

  1. pergi urut la kaki tu..maner tau pas urut tu kaki akan ok..
    letak minyak ker..pastu minta suami oli urut..boleh la manja-manja skit :D


    kadang2 kita nie minta perhatian skit dr suami kan..tu yg kadang2 bila kita merajuk gatal nak minta suami pujuk dn belai2 skit hehehehehehe

    ReplyDelete