Monday, November 2, 2009

weekend yang super maper penat

sibuk kejar anak
penat kejar anak
tapi masih bersyukur my sawbebe masih dalam my kawalan...
[cuma nyaris-nyaris robohkan pelamin aje]
.
.
.
'adik' kepada sawsomi, nurul nikah + sanding
well
nanti saya buat entry khas untuk cerita macam mana datangnya 'adik' ni melalui pengumpulan maklumat dari pelbagai sumber yang boleh dipercayai!!!
.
.
semua orang datang
maksud saya family sawsomi laaaa
[alamak terlupa pula...kan dah cakap adik kawin kan...of course semua family sawsomi ada kan...]
abah from perak, kak yati from klang, U-G from PJ, Cik arah [nama sarah tapi dipanggil ARAH...kesiannya...macam saya laa...nama OLIVIA[tak formal...mungkin nama ni akan diturunkan kepada anak dara i sekiranya i dapat anak pompuan lagi]...tapi dipanggil V...ingin saya membuat penjelasan di sini sekali lagi...jangan ingat semua cina convert ni NOR ALIA LEE VEE tu yaa...saya bukan V...kalau rasa OLIVIA terlalu panjang...panggil aje OLI...O.L.I...OLI...OLI...oli...OLI...oli...OLI...oli...oli...oli...oli...oli...oli...oli
[saya yang sudah gila akibat sakit kepala sebelah...]
.
.
nurul ataupun lebih dikenali sebagai ANGAH telah selamat dinikahkan pada 31/10/2009 lepas zohor ataupun lebih tepatnya pada 3.30pm...
Photobucket
buat pose ni selama 1/2 jam untuk membenarkan semua jurukamera yang tidak bertauliah ambik gambar!!!
.
.
ahad 1/11/2009 pula melangsungkan majlis bersanding untuk pihak pompuan...
kami awal 10 pagi sudah bertolak ke sana untuk tolong tolong apa yang patut...[saya tolong tengok aje...]
Photobucket
.
Photobucket
pengantin di sebalik grill...lu pikir laaa sendiri!!
.
.
selamat pengatin baru to angah dan husbandnya!!!

1 comment:

  1. oliolioliolioliolioliolioli...
    hehehehe.nice shot..cantek picture tu

    ReplyDelete