Thursday, December 3, 2009

eliss...eliss...saya mau u punya alamat!!!!

eliss
eliss
sila ambil perhatian!!!
saya mau alamat u...
mau hantar bunga kait yang saya promise nak kasi...
.
.
.
kenapa eliss aje?
sebab
saya baru siap 3 kuntum bunga?
so
hanya sempat bagi eliss pengomen yang pertama aje...
harap maklum ya!!!
saya tak tipu!!!
saya tengah berusaha dengan tekun sekali apabila hari menjelang malam....
.
.
.
baru habis kepochi dengan makcik rehan
baru dapat tau ada pergaduhan [gaduh ke]
di antara blogger
berkaitan dengan HADIAH contest...
saya terus jadi seram...
[seram seketika]
saya berjanji pada diri sendiri
tak nak lambat-lambatkan dengan apa yang saya dah janji
dah siap...
terus saya hantar bagi pengomen ikut turutan!!!
.
.
.
1. eliss
2. az1ra
3. sue
4. shazura
5. ayu
6. Jue
7. Zuera
.
sila tinggalkan alamat di
sawsawlady09@yahoo.com
.
.
.
p/s : alamat ofis sue, zuera dan sha saya dah ada!!!

8 comments:

  1. anak dara muda tak sedar diri dah tuaDecember 3, 2009 at 10:49 PM

    HEHEHHHEHHEHEHHHEHEHHEHHEHE
    HEHEHHEHEHE
    ok ape.another makhluk ijau or makhluk asing
    tapi memang tak sekolah betuilah
    maki hamun orang macam tu
    mesti nak naikkan rating
    dua dua sama
    dua katak kecik bawah tempurung retak yang sama.
    ngo chang lei!

    ReplyDelete
  2. olie...akak dah e-mail alamat.. semangat nih nak pat benda free yg penting sgt cute itew...thanks olie

    ReplyDelete
  3. yeyeyeye..hohoyehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh thanks oli..

    ReplyDelete
  4. biar lambat asal selamat :)

    erk, oli, sapa kah yg marah2 itu?
    jom gosip meh..hihi

    ReplyDelete
  5. bila maaauu ajar saya ni?? saya mauu ngamuk dalam entry laa cakap lu tak mauu ajar sama saya... hahahaha

    makcik rehan, setelah dia kumpul maklumat dr saya, dia pi sebar kat u pulak yaaa... nak kena makcik rehan ni...

    oli... saya mau itu password protected entry boleh kaa?

    ReplyDelete
  6. wakakakakaaka..... saya jugak sudah seram 5 minit.
    terus menghubungi kawan2 yang sepatutnya saya dah pos gift tak seberapa tempohar.

    p/s : in some ways, saya ada setuju jugak sama itu anak dara muda tak sedar diri dah tua [aiyooo..penatnya taip nama dia, pls kasi pendek sikt la miss]

    ReplyDelete
  7. saya dah email yer!! tq oli in advance!!

    ReplyDelete