Monday, December 28, 2009

entry orang bodoh potong tofu

hari ni nak post entry bodoh-bodoh dungu aje....
lepas letak pinggan di belakang pintu agak pencuri yang bodoh lari lingkang pukang lepas dengar pinggan jatuh di atas lantai...
i nak potong tofu pula...
rupa-rupanya macam ni potong bukannya picit tofu tu keluar melalui lubang yang sempit!!! [patutlah tofu hancur!!!]
Photobucket
selepas berpuluh-puluh kali i menghancurkan tofu yang selembut tofu sehingga i dah berputus asa untuk masak tofu faveret i nih!!!
sungguh kasihan kat mak i kerana mempunyai anak yang begitu bodoh dungu...sehinggalah semalam baru i mendapat petua untuk memotong tofu ni tanpa hancur kecir....
.
.
Photobucket
'bandai'...bandai'...bebe puji mummy dia!!!

7 comments:

  1. hye! plz vote me kat

    http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

    no.3 ANNURAIN tq! vote lg.. hehe tq!

    ReplyDelete
  2. ena tak pernah masak tofu nie pun..tak tahu nak msk mcm maner

    ReplyDelete
  3. okeylaa dari saya yg x pernah masak tofu nie hahaha

    u naik mas pi mana yer ooo dah dapat hphone samsung baru hihihi

    ReplyDelete
  4. lorrr kenapa tak tanya i..

    tu laa, malu bertanya sesat jalan... hahahaha anyway, mana u dapat idea bandai ni?

    tahu tak nak masak cemana, goreng dulu baru masak!!

    ReplyDelete
  5. aku pun baru tahu..
    aku pun sama ngok gak..
    aku potong lubang kecik tu..
    pastu picit bagi kuar..
    ala-ala cincau dalam sarung plastik camni gak..

    bila masak dgn sos tiram & sayur..
    dah siap tu nmpk cam berak khaleef time cirit birit terlebih minum susu

    ReplyDelete
  6. hahaha.. samalah dulu pun fad bengong gak nak potong tofu faveret nih

    ReplyDelete