Tuesday, December 29, 2009

pening macam nak loya

Photobucket
[credit to google]
gambar tak ada kaitan dengan entry
gambar hiasan yang dipetik from google
[kang kena saman pula]
sekarang ni
i tengah pening
pening + loya
dengan NESLO pagi ni!!!
i pun tak tau sejak bila i tak boleh minum n**cafe
lepas 4 jam air ni masuk ke dalam perut i
kepeningan
keloyaan
akan datang melanda
tapi kebelakangan ni
i sengaja Fear Factor!!!
I pao N**CAFE O doremifaso
[lepas minum pening + loya]
sehari selepas tu,
I beli NESLO
[lepas 4 jam minum, pening + loya]
pagi ni,
i sengaja lagi beli NESLO
walaupun dah agak boleh pening dan loya
sekarang ni i tengah pening macam nak loya!!!
comeikan manusia yang suka cari pasal dengan orang lain sehingga diri sendiri pun tak lepas juga!!!!!!
i sumpah
i tak nak sentuh N**CAFE lagi!
[kalau i minum juga, i akan menjelma menjadi angelina Joli]

6 comments:

  1. better stop minum nescafe.saya pun xleh minum nes.nanti pening kepala dan loya..uhukss.tp bagus gak xminum nes sbb bkn bagus kan

    ReplyDelete
  2. kty mmg takleh minum nescaffe walupun feveret..
    kalo minum ..5 saat lepas tu mesti rasa dunia nak terbalik

    ReplyDelete
  3. saya pun x leh minum nescafe akan jadi pening.. then sebu perut rasa nak muntah.. adalah amat fobia tuk minum

    tapi kalau boley bertukar jadi angelina jolie ai minum gak laa hihihi

    ReplyDelete
  4. Oli, saya dulu pun ada kena macam ni. dalam setahun juga lah tak minum nescafe sbb loya dan pening. tapi baru2 ni saya try je minum semula dan ok dah. ntah la kenapa blh jadi mcm tu ye?

    ReplyDelete
  5. dapat menjelma mcm siti nurhaliza pun cukup la, hehehehe

    ReplyDelete