Tuesday, December 8, 2009

rehan, hadiah dah sampai!!!TQ 100 kali sebab 100 kali i dok belek ini benda...i masih tak boleh nak bayangkan macam mana fungsi penggunaanya!!

Photobucket
ini dia... kata makcik rehan ini BROOCH!!!
ini link bisnes makcik rehan
http://bizkizz.blogspot.com/
.
.
dari semalam lagi
i dok belek ini benda...
memang tak nampak jalannya
Macam mana nak guna benda ni?
.
.
pagi ni
i cari ilham lagi dengan belek ini benda...
cantik juga kalau dijadikan RANTAI kan!!!
i ingat
kalau susah sangat
i nak pakai sebagai rantai aje...
so,
i pun nak sarungkan kat leher
Eh?
Photobucket
tak boleh masuk? kepala i yang besar ke?
i pun posing ambil gambar!!!
.
.
tiba-tiba
encik boss masuk dengan sebatang pendrive!!
cepat-cepat i cabut brooch kat kepala, campak kamera jauh-jauh!!!
en boss nampak segala-galanya
tapi dia berpura-pura buat-buat tak nampak
[ami, comeikan boss kita]
meninggalkan pesanan dan berambus dari bilik i...
aduh!!
aduh!!
malu gila...
ni dah copy benda from pendrive dia
dan kena bagi balik pendrive dia...
aduh!!!
sekali lagi malu!!!!
.
.
balik ke cerita brooch ni!!!
rehan,
boleh tolong tunjuk macam mana nak pakai brooch ni tak?
[hati sungguh tak puas sebab tak boleh nak bayangkan macam mana brooch ni berfungsi sebagai brooch]

7 comments:

  1. heheh ko kena pakai tudung ler dulu baru leh pakai brooch rantai camni..

    ReplyDelete
  2. oli....itu broonch rantai ....he he he

    yang anak kecik (brooch kecik pasang bwh dagu... pastu yang besar tu semat kat dada or atas bahu....he he he....

    ReplyDelete
  3. brooch ni yang pakai satu kat bawah leher dan satu kat bahu bagi yang bertudung aku rasa.

    ReplyDelete
  4. i gelak sampai bergoyang-goyang meja!
    sikit lagi nak terkentut.
    hahahahahahahaha

    ni namanya brooch berantai. yg kecik kat bawah dagu, yang besar kat bahu.
    nanti kalau pi beraya atau mana2 majlis yang memerlukan kita bergaya sopan [cewah]
    try pakai tudung atau shawl... pakai brooch ni.
    suruh cik perigi ajarkan lah. dia mesti pandai punya.

    tak tahan tengok gambar u sangkut brooch ni atas kepala.
    mcm aishwarya rai versi sepet.
    kakakakakaka

    kakakakkaka
    kakakak
    kakakakkak
    nak smbung ketawa kat rumah, tunjuk kat pakcik sepol pulak.
    kakakakkaka
    kakakakka

    ReplyDelete
  5. heheheheh mesti malu nak pandang muka bos kan :D

    nak pki brooch tu sng ajer oli..kalau pakai tudung fungsi dia brooch yg kecik sepit kat bhg bawah dagu dan brooch yg besar pin kat bhg bahu..

    kalau tak pakai tudung, bila pki kot boleh la pki brooch nie sebagai hiasan di baju kemeja..cantik tau

    ReplyDelete
  6. Oli,saya penah nampak orang pakai brooch tu tapi orang tu pakai tudung. Yang kecik letak kat bawah..pin tudung yang besar tarik ke tepi..

    ReplyDelete
  7. oli... kelakar lah u nih...

    nyaris2 nak sumbat muka dalam baju ma...

    ReplyDelete